sandrabostrom.blogg.se

Min 20 årsdag!

Publicerad 2013-01-27 23:26:22 i

I fredags fyllde jag år, var såklart på systemet haha :) sen kom Rebecca och hennes pappa och fikade och jag fick presentkort på Systembolaget av hennes pappa och en jätte fin armklocka av Rebecca!:)
Sen kom Love & Lotta också:)

Sen fick jag en biiiiil av mamma & pappa! Fyfan vad chockad jag blev!:) men jag har önskat mig en egen bil sen jag fick körkort typ!:) så jag fick en ljusblå Citroën C3! Liten och smidig!

På kvällen blev det middag och festande med älskling, Mattias, Emma & Richard! Riktigt skoj! Fick fina presenter av dom också :)

Så det var en riktigt kanon födelsedag!
igår blev det bowling & krogen med David, Mattias och några andra!

Min pärla!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela